Persoonlijk advies? Wij staan voor u klaar   0314 - 399 088

Complete kantoorinrichting nodig? We helpen u daar graag bij. Met meer dan 25 jaar ervaring als kantoorinrichter bent u verzekerd van een kantoorinrichting naar wens!

Voor elke kantoorinrichting!

Bij een kantoorinrichting denkt u aan een bureaustoel, bureaus, een archiefkast of vergaderstoelen. Maar bij het inrichten van een kantoor gaat het niet alleen om welk meubilair u kiest. Het gaat erom dat mensen zich prettig voelen in een gezonde werkomgeving. Wij vinden het belangrijk dat uw kantoor zo wordt ingericht dat u er langdurig plezier van heeft. Samen met onze kennis en uw wensen maken we een kantoorinrichting passend bij uw bedrijf.

Kantoorinrichting in industriële sfeer

Wat voor kantoorinrichting past bij uw bedrijf?

In ons assortiment vindt u voor elke soort kantoorinrichting geschikt meubilair. U kunt bij ons terecht voor een moderne kantoorinrichting of design kantoorinrichting, maar ook voor een hele neutrale en praktische kantoorinrichting.

Moderne kantoorinrichting

Bent u op zoek naar een moderne kantoorinrichting? In een modern kantoor vindt u met name comfort, ergonomie en design terug. Een modern kantoor waar veel concentratie is vereist, zal een akoestische scheidingswand veel privacy bieden. Terwijl een kantoorinrichting waar flexibel gewerkt en onderling veel gecommuniceerd wordt meer openheid nodig zal hebben.

Waar kunt u aan denken bij een moderne kantoorinrichting?

  • Ergonomische bureaustoel Actiflexx Weave
  • Zit-sta bureau Lineaflex MRC
  • Comfortabele MR treinbanken
  • Akoestische scheidingswanden
  • Alfa vergaderstoelen
  • Multi Ratio Design vergadertafel Bridge

 

Moderne kantoorinrichting

 

Moderne kantoorinrichting banken
Modern kantoormeubilair zit sta bureau met scheidingswand

Design kantoorinrichting

Een design kantoorinrichting kenmerkt zich door bijzonder meubilair en een doordachte uitstraling. Comfort en stijl zijn hierin belangrijke aspecten. Hoe creëert u een design kantoorinrichting? Dat kan bijvoorbeeld met:

  • Elektrisch Lineaflex MRC Duo zit-sta bureau
  • Akoestische scheidingswanden
  • Design kantinestoel Pedrali
  • MR Moswand of MR Wandpaneel
  • MR plantenbakken RS
  • Design vergaderstoel Hendrix
  • Multi Ratio Design vergadertafel Curve

 

Design kantoorinrichting

 

Design kantoorinrichting plantenbakken
Vergaderstoel Hendrix

Praktische kantoorinrichting

Met een praktische kantoorinrichting zorgt u er vooral voor dat mensen goed hun werk kunnen doen. Voldoende comfort, eenvoud en neutrale kleuren vormen een goede basis hiervoor.

Zo hebben we zit-sta bureaus met verschillende neutrale bladkleuren en framekleuren en met bijpassend ladenblok. Eenvoudig in gebruik en passend in elke kantoorinrichting. Een goede bureaustoel kenmerkt zich door de makkelijke instelbaarheid en het is een bureaustoel waarmee u voor een langere tijd comfortabel zittend werk kunt uitvoeren. U kunt hiervoor het beste kiezen voor een ergonomisch verantwoorde bureaustoel, die aan verschillende eisen voldoet om een gezonde houding te kunnen aannemen.

Ergonomische kantoorinrichting

Bij een ergonomische kantoorinrichting houdt u goed rekening met de gezondheid van de werknemers. Door een kantoorinrichting ergonomisch in te richten, kunnen werknemers zo gezond mogelijk hun werk uitvoeren. Wilt u dat werknemers op kantoor ergonomisch kunnen werken? Dan kiest u voor een zit-sta bureau en een ergonomische bureaustoel.

Met een zit-sta bureau kan zitten en staan met elkaar afgewisseld worden, wat een gezonde werkhouding stimuleert. Kies een sta bureau die elektrisch verstelbaar is, zodat er met gemak van houding gewisseld kan worden. Wilt u zo ergonomisch mogelijk zitten? In ons assortiment vindt u ergonomische bureaustoelen die rugklachten helpen voorkomen. Een ergonomische bureaustoel die voldoet aan de ARBO norm NPR 1813 is zo gemaakt dat 95% van de Nederlandse bevolking een gezonde houding kan aannemen op de bureaustoel. U herkent deze bureaustoelen in ons assortiment doordat ze met deze norm worden aangeduid.

Onze collectie kantoormeubilair

Zowel in ons nieuwe assortiment als in ons Hergebruik assortiment vindt u meubilair van hoogwaardige kwaliteit. Met meubilair van A-merken zoals Ahrend, Gispen en DeBerenn bent u verzekerd van een lange levensduur. Ons meubilair varieert van design meubilair tot ergonomisch en praktisch meubilair. Daarnaast hebben we ook meubilair dat geschikt is voor ziekenhuizen, schoolmeubilair en meubilair dat specifiek gericht is op magazijnwerk.

Bent u benieuwd naar ons meubilair? Bij ons heeft u ook de mogelijkheid om ons nieuw en Hergebruik meubilair uit te proberen in onze showroom in Doetinchem. Door langs te komen bent u er zeker van dat u de juiste keuze maakt en kunt u onder het genot van een kopje koffie zich laten adviseren door één van onze verkopers.

Kantoorinrichting advies
Kantoorinrichting advies showroom

Een variërend aanbod, en meer!

We hebben nieuw en tweedehands kantoormeubelen, maar we hebben ook producten die buiten deze categorieën vallen. We houden ontwikkelingen en trends in de markt nauwlettend in de gaten. Daarom vindt u hier naast kantoormeubilair bijvoorbeeld ook plantenbakken en akoestische of natuurlijke wanddecoratie. Ook verkopen we accessoires en kantoorartikelen. Voor uw gehele kantoorinrichting kunt u dus bij ons terecht!

Waar kunt u aan denken bij een moderne kantoorinrichting?

Hergebruik en refurbished kantoorinrichting

We hebben een ruim en regelmatig variërend aanbod aan gebruikte kantoormeubelen meubilair in ons assortiment. Het meubilair dat op onze Hergebruik afdeling binnenkomt wordt zorgvuldig nagekeken en gereviseerd, waardoor u bent voorzien van een zo goed als nieuw product.

Alle processen vanaf de inkoop tot en met de verkoop gebeuren binnenshuis. U kunt hierbij denken aan reinigen, herstofferen, het vernieuwen van topbladen, maar ook de opslag van meubilair. Op deze manier houden we alle processen overzichtelijk en transparant en kunnen we u op alle vlakken zo goed mogelijk tot dienst zijn.

Kantoorinrichting hergebruik en refurbished

Circulaire kantoorinrichting

We stimuleren graag circulair ondernemerschap voor het behoud van het milieu en het besparen van grondstoffen. Door Hergebruik of Refurbished meubilair te kopen draagt u bij aan een een duurzame toekomst. Wat we doen?

  • professionele reiniging gebruikte kantoormeubelen
  • herstofferen stoelen en scheidingswanden
  • gebruikte bureauframes voorzien van een nieuw blad
  • gebruikte kasten voorzien van een nieuw topblad
  • kleine onderdelen vervangen, zoals bureaustoelwielen en armleggers

 

Daarnaast hebben we ook de mogelijkheid om uw huidige meubilair door ons te laten opkopen, zodat wij het weer een tweede leven kunnen geven. Zo dragen we samen bij aan een circulaire economie.

Outlet

Goed kwalitatief meubilair heeft waarde, ook als er nog maar enkele meubels beschikbaar zijn. Dus bent u op zoek naar een enkele tweedehands bureau of een aantal stoelen? In onze outlet vindt u Hergebruik meubilair waar nog maar kleine aantallen van beschikbaar zijn. Het voordeel is dat u voor een lage prijs meubilair kunt kopen van uitstekende kwaliteit.

Advies kantoorinrichting

We kijken graag samen met u mee naar de kantoorinrichting die bij uw bedrijf past. Met passie voor het vak helpen onze ruim ervaren verkopers u met de gewenste kantoorinrichting. Zoekt u een kleine of grote inrichting? Wilt u uw kantoorinrichting zo praktisch of ergonomisch mogelijk hebben? Elke wens is bespreekbaar.

We komen bij u langs

Wilt u graag dat we bij u langskomen om uw kantoor te bekijken en uw wensen door te spreken? Dan kan dat! Om zeker te zijn dat meubilair goed past in uw kantoor, komen we langs om de ruimte(s) op te meten en de ruimtelijke indeling af te stemmen.

Kom bij ons langs!

Natuurlijk bent u ook van harte welkom in onze showroom in Doetinchem. U krijgt een rondleiding door onze verschillende showrooms met nieuw, design en Hergebruik meubilair. Door langs te komen ontvangt u kantoorinrichting advies op maat en kunt u het meubilair pas echt goed ervaren!

Kantoorinrichting ontwerp

U wilt zeker zijn van een juiste en weloverwogen aankoop. Daarom bieden we ook de mogelijkheid aan om uw kantoorinrichting gratis als 3D tekening te laten ontwerpen. Een uitgelezen kans om het eindresultaat te zien zonder dat het u iets kost. Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag ons naar een kantoorinrichting ontwerp voor uw eigen kantoor!

kantoorinrichting ontwerp

Kantoorinrichting inspiratie

Wilt u zich eerst oriënteren? Dan kunt u ons werk online op onze website bekijken voor kantoorinrichting inspiratie om te zien wat we voor u kunnen betekenen! Bent u op zoek naar iets specifieks, maar staat het meubilair dat u zoekt er niet bij? Laat het ons weten. We hebben veel mogelijkheden en kijken graag samen naar een oplossing.

Kantoorinrichting ideeën

Veel klanten gingen u voor met kantoorinrichtingen! We hebben ervaring met uiteenlopende projecten. Van kantines met prachtige kantinestoelen, sfeervolle treinbanken en loungehoeken tot open kantoortuinen met op maat gemaakte akoestische scheidingswanden. Heeft u iets bijzonders in gedachten, zoals een design vergaderkamer met een bartafel of een wachtkamerruimte met praktische wachtkamerstoelen? Wellicht kunt u al veel inspiratie halen uit onze voorgaande opdrachten. Bekijk onze kantoorinrichting voorbeelden!

 

Kantoorinrichting inspiratie loungehoek
Kantoorinrichting inspiratie vergaderopstelling

 

Kantoorinrichting inspiratie kantine

Kantoorinrichting Nederland en België

Wij zijn uw kantoorinrichter voor Nederland en België. Ons montageteam staat dagelijks klaar om in heel Nederland en België kantoren in te richten. U houdt nauw contact met onze afdeling planning en onze afdeling verkoop is altijd bereikbaar voor vragen en informatie.

We snappen dat u liever zonder zorgen een aankoop wilt doen. Daarom doen we graag ons best om uw aankoop zo goed mogelijk te laten verlopen. U kunt zich oriënteren in onze showroom, maar u heeft bijvoorbeeld ook de mogelijkheid om meubilair bij ons te leasen. We kijken samen wat het beste bij u past! Wat we zoal voor u kunnen betekenen:

  • Persoonlijk advies op maat
  • 2.500m2 showroom Nieuw en Hergebruik
  • 3D ontwerp voor een realistische visualisatie
  • Een proefplaatsing aanvragen indien gewenst
  • Kleurstalen om de juiste kleurstelling te bepalen
  • Altijd scherpe prijzen
  • Lease-mogelijkheden
  • Inruilen van huidig meubilair

 

Na de aankoop willen we ook dat uw levering zo vlekkeloos mogelijk verloopt. Het leveringsproces wordt persoonlijk met u afgestemd en het meubilair wordt op een gewenst moment geleverd. We nemen uw oude meubilair mee en voeren het af, met als resultaat een schone en opgeruimde oplevering. Daarbij geven we u een garantie op maat en indien gewenst voeren we een periodiek uitgevoerde kwaliteitscontrole uit.

Kantoorinrichting levering op maat
Kantoorinrichting service van Multi Ratio

Multi Ratio staat met een team van 25 mensen voor u klaar!

We zetten ons graag elke dag in om aan uw wensen te voldoen! Service staat bij ons op nummer 1 en we streven naar perfecte kwaliteit in alles wat we doen. Afspraken nakomen en wederzijds vertrouwen vormen een belangrijke basis voor onze bedrijfsvoering. Korte lijnen en helderheid in zaken zorgen dat we deze zekerheid kunnen geven en transparant kunnen zijn richting onze klanten.

Dit is een belangrijke leidraad voor onze bedrijfsvoering, waar iedereen binnen de organisatie zich elke dag voor inzet. Daarom heten we u van harte welkom in onze showroom in Doetinchem, maar ook online in onze webshop en per mail of telefonisch. We zijn u graag tot dienst!

Neem vrijblijvend contact met ons op

Multi Ratio B.V.
Plakhorstweg 46
7008 AT, Doetinchem
T: 0314 399 088
E: [email protected]
Openingstijden showroom: maandag t/m vrijdag 8.00 - 17.00 uur