Wij staan voor u klaar   0314 - 399 088

 

 

De Multi Ratio Thuiswerkservice


Verschillende opties in thuiswerkmeubilair aanbieden + hier zelf het budget voor bepalen én dit aanbieden via een eigen besteldocument? De Multi Ratio Thuiswerkservice maakt het makkelijk. Via een driestappenplan heeft u uw medewerkers binnen de kortste keren voorzien van fijne thuiswerkplekken: U geeft uw wensen door, wij doen de rest. De voordelen:

Bepaal zelf het budget + de keuzes in meubilair    Compleet ontzorgd vanaf bestellen tot leveren

Wordt compleet ontlast: u geeft uw wensen door, wij doen de rest    Mogelijkheden voor ieder budget

Eigen stoffeerderij    Ruime keuze uit ons assortiment, zowel  Nieuw als Hergebruik

Groot magazijn, veel voorraad en snelle levering    Nazorg en garantie

3 Gemakkelijke stappen


  • Inventarisatie mogelijkheden

    We bespreken samen de keuzemogelijkheden voor uw werknemers aan de hand van het beschikbare budget
  • Voorstel en concept bestelformulier

    U ontvangt een op maat gemaakt voorstel en een concept bestelformulier

  • Voorstel bespreken en afstemming

    We stemmen het voorstel compleet af op uw wensen en bespreken de laatste details
  • Uitzoeken meubilair + verzamelen gegevens

    Uw medewerkers kunnen nu gemakkelijk hun meubilair uitkiezen, wij verzamelen alle gegevens

  • Afstemmen levering en montage

    Na afstemming met uw medewerkers leveren + monteren we de thuiswerkplekken én helpen we uw medewerkers met zitinstructies.
  • Nazorg en service

    Zijn er daarna (of over misschien wel vijf jaar) nog vragen? Geen probleem, wij blijven het aanspreekpunt

 

 

Neem contact op of kom langs


Ontvangt u graag persoonlijk advies over het inrichten van thuiswerkplekken? Kom dan gerust eens langs in onze showroom in Doetinchem. In onze showroom krijgt u niet alleen persoonlijk advies van één van onze medewerkers, maar kunt u onze bureaus en bureaustoelen in het echt bekijken en uitproberen. We heten u van harte welkom en denken dan ook altijd graag met u mee om zo fijne thuiswerkplekken voor uw medewerkers te realiseren.

Adres & contact

Plakhorstweg 46 - 7008AT Doetinchem

Telefoonnummer: +31 314 399088

e-mailadres: [email protected]

 

De eerste stap naar comfortabel thuiswerken

Thuiswerkplek werkgever

Als werkgever een thuiswerkplek inrichten voor uw werkgevers? Het is belangrijk om als werkgever te zorgen voor uw medewerkers en hen te voorzien van een veilige en gezonde werkplek. Op basis van de ARBO-wet is het zelfs bepaald dat de werkgever moet zorgen voor een goed ingerichte werkplek en dat deze kosten dus ook bij de werkgever komen te liggen. Nu thuiswerken een steeds definitiever onderdeel lijkt te worden van het dagelijkse werkleven, moet de werkgever naast de kosten voor een werkplek op kantoor, ook de kosten dragen voor een goede werkplek bij de werknemer thuis. Naast het kostenplaatje komt hier ook een hoop geregel bij kijken. Bent u op zoek naar een partij die u compleet ontzorgt en samen kijkt naar uw wensen, zodat u een voorstel ontvangt dat compleet is afgestemd op uw budget en mogelijkheden? Kies dan voor de Multi Ratio Thuiswerkservice. Geef uw wensen door, bekijk ons voorstel en leun achterover.

Thuiswerken verplichtingen werkgever

Zoals eerder genoemd is het de verplichting van de werkgever om te zorgen voor een gezonde en veilige werkplek voor de werknemer, dit geldt voor zowel de werkplek als de thuiswerkplek van de werknemer. Deze ‘zorgplicht’ bestaat dus, maar het kan volgens het Arboportaal (een platform van het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid) wel zijn dat het door omstandigheden niet redelijk is om dit van een werkgever te verwachten. Daarnaast is het volgens het Arboportaal bij het ontwikkelen van het thuiswerkbeleid wel belangrijk dat de werkgever zijn werknemers actief instrueert. Hierbij moet u denken aan uw medewerkers actief instrueren hoe zijn veilig en gezond moeten werken thuis en overleg voeren met uw werknemers over wat zij nodig hebben om klachten te voorkomen.

Ook hier kunnen wij bij helpen, het ministerie raadt dit zelfs aan. Door de wet is namelijk bepaald dat de werkgever met de ondernemingsraad of met de personeelsvertegenwoordiging (heeft u dit niet, dan met verschillende individuele belanghebbende werknemers) overleg voert over het arbobeleid en de uitvoering daarvan. Het Arboportaal geeft hierbij aan dat het raadzaam is om u laten te adviseren over het creëren van een gezonde werkplek. Bij Multi Ratio zijn wij ervaren in het creëren van Arbo-vriendelijke werkomgevingen. Onze thuiswerkservice ontlast u hierin volledig, waarbij wij verantwoordelijk zijn voor de nazorg. Onze medewerkers helpen bij het plaatsen van het meubilair ook met instructies, zodat u zeker weet dat de thuiswerkplekken goed worden benut en uw medewerkers geen klachten zullen krijgen. Hierdoor kunnen uw werknemers ARBO thuiswerken dankzij goed meubilair en de juiste instructies en nazorg.

Thuiswerken: waar moet je als werkgever aan denken

Nu thuiswerken de norm blijft en steeds meer werkgevers na moeten gaan denken over een thuiswerkbeleid, stapelen de dingen waar over nagedacht moet worden zich steeds verder op. Denkt u nu: thuiswerken, wat moet de werkgever regelen? No worries, we hebben hier de belangrijkste dingen waar u als werkgever aan moet denken bij het thuiswerken in coronatijd:

  • Thuiswerken en de belastingaftrek. Bekijk goed welke Arbo voorzieningen vrijgesteld worden van belasting
  • Het operationele gedeelte van het thuiswerken. Is er voldoende begeleiding en controle en worden de medewerkers goed begeleid bij deze nieuwe manier van werken?
  • Natuurlijk het facilitaire gedeelte. Denk hierbij aan een werkplek, maar ook aan de juiste apparatuur en voorzieningen + afspraken over vergoedingen voor de kosten die de werknemer maakt bij het thuiswerken

Thuiswerken blijft: regel vandaag nog fijne thuiswerkplekken

Thuiswerken in coronatijd was een verandering waar we allemaal aan moesten wennen. Nu thuiswerken de nieuwe norm lijkt, is de verwachting dat we ook na corona blijven thuiswerken. Daarom is het belangrijk om op tijd fijne thuiswerkplekken te creëren. En het thuiswerken faciliteren? Dat doen wij. De Multi Ratio Thuiswerkservice zorgt vanaf de oriëntatiefase tot aan de nazorg voor het inrichten van uw thuiswerkplekken voor uw medewerkers.

Allereerst bekijken we samen de mogelijkheden aan de hand van het beschikbare budget. Het is namelijk mogelijk om de thuiswerkplekken samen te stellen met nieuw óf met hergebruikt meubilair! Vervolgens maken wij een voorstel en een concept voor een bestelformulier. Stap twee is het bespreken van het voorstel. Bent u tevreden? Dan zijn wij dat ook. We bespreken de laatste details en uw medewerkers kunnen nu hun meubilair uitkiezen via het gepersonaliseerde bestelformulier. Hebben alle medewerkers hun meubilair uitgekozen? Dan verzamelen wij alle gegevens en stemmen we zelf de levering af met uw medewerkers. Ook helpen we uw medewerkers met zitinstructies. En zijn er dan nog vragen of eventuele problemen? Dan blijven wij het aanspreekpunt. Heeft één van uw medewerkers bijvoorbeeld tijdens het thuiswerken rugklachten? Dan komen we graag langs om te kijken of we dit kunnen verhelpen.

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Onze medewerkers vertellen u graag meer over onze Multi Ratio Thuiswerkservice voor werkgevers. Neem contact met ons op en we denken graag met u mee.

De Multi Ratio Thuiswerkservice


Verschillende opties in thuiswerkmeubilair aanbieden + hier zelf het budget voor bepalen én dit aanbieden via een eigen besteldocument? De Multi Ratio Thuiswerkservice maakt het makkelijk. Via een driestappenplan heeft u uw medewerkers binnen de kortste keren voorzien van fijne thuiswerkplekken: U geeft uw wensen door, wij doen de rest. De voordelen:

Bepaal zelf het budget + de keuzes in meubilair    Compleet ontzorgd vanaf bestellen tot leveren

Wordt compleet ontlast: u geeft uw wensen door, wij doen de rest    Mogelijkheden voor ieder budget

Eigen stoffeerderij    Ruime keuze uit ons assortiment, zowel  Nieuw als Hergebruik

Groot magazijn, veel voorraad en snelle levering    Nazorg en garantie

3 Gemakkelijke stappen


  • Inventarisatie mogelijkheden

    We bespreken samen de keuzemogelijkheden voor uw werknemers aan de hand van het beschikbare budget
  • Voorstel en concept bestelformulier

    U ontvangt een op maat gemaakt voorstel en een concept bestelformulier

 

  • Voorstel bespreken en afstemming

    We stemmen het voorstel compleet af op uw wensen en bespreken de laatste details
  • Uitzoeken meubilair + verzamelen gegevens

    Uw medewerkers kunnen nu gemakkelijk hun meubilair uitkiezen, wij verzamelen alle gegevens

 

 

  • Afstemmen levering en montage

    Na afstemming met uw medewerkers leveren + monteren we de thuiswerkplekken én helpen we uw medewerkers met zitinstructies.
  • Nazorg en service

    Zijn er daarna (of over misschien wel vijf jaar) nog vragen? Geen probleem, wij blijven het aanspreekpunt

Neem contact op of kom langs


Ontvangt u graag persoonlijk advies over het inrichten van thuiswerkplekken? Kom dan gerust eens langs in onze showroom in Doetinchem. In onze showroom krijgt u niet alleen persoonlijk advies van één van onze medewerkers, maar kunt u onze bureaus en bureaustoelen in het echt bekijken en uitproberen. We heten u van harte welkom en denken dan ook altijd graag met u mee om zo fijne thuiswerkplekken voor uw medewerkers te realiseren.

Adres & contact

Plakhorstweg 46 - 7008AT Doetinchem

Telefoonnummer: +31 314 399088

e-mailadres: [email protected]

 

De eerste stap naar comfortabel thuiswerken

Thuiswerkplek werkgever

Als werkgever een thuiswerkplek inrichten voor uw werkgevers? Het is belangrijk om als werkgever te zorgen voor uw medewerkers en hen te voorzien van een veilige en gezonde werkplek. Op basis van de ARBO-wet is het zelfs bepaald dat de werkgever moet zorgen voor een goed ingerichte werkplek en dat deze kosten dus ook bij de werkgever komen te liggen. Nu thuiswerken een steeds definitiever onderdeel lijkt te worden van het dagelijkse werkleven, moet de werkgever naast de kosten voor een werkplek op kantoor, ook de kosten dragen voor een goede werkplek bij de werknemer thuis. Naast het kostenplaatje komt hier ook een hoop geregel bij kijken. Bent u op zoek naar een partij die u compleet ontzorgt en samen kijkt naar uw wensen, zodat u een voorstel ontvangt dat compleet is afgestemd op uw budget en mogelijkheden? Kies dan voor de Multi Ratio Thuiswerkservice. Geef uw wensen door, bekijk ons voorstel en leun achterover.

Thuiswerken verplichtingen werkgever

Zoals eerder genoemd is het de verplichting van de werkgever om te zorgen voor een gezonde en veilige werkplek voor de werknemer, dit geldt voor zowel de werkplek als de thuiswerkplek van de werknemer. Deze ‘zorgplicht’ bestaat dus, maar het kan volgens het Arboportaal (een platform van het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid) wel zijn dat het door omstandigheden niet redelijk is om dit van een werkgever te verwachten. Daarnaast is het volgens het Arboportaal bij het ontwikkelen van het thuiswerkbeleid wel belangrijk dat de werkgever zijn werknemers actief instrueert. Hierbij moet u denken aan uw medewerkers actief instrueren hoe zijn veilig en gezond moeten werken thuis en overleg voeren met uw werknemers over wat zij nodig hebben om klachten te voorkomen.

Ook hier kunnen wij bij helpen, het ministerie raadt dit zelfs aan. Door de wet is namelijk bepaald dat de werkgever met de ondernemingsraad of met de personeelsvertegenwoordiging (heeft u dit niet, dan met verschillende individuele belanghebbende werknemers) overleg voert over het arbobeleid en de uitvoering daarvan. Het Arboportaal geeft hierbij aan dat het raadzaam is om u laten te adviseren over het creëren van een gezonde werkplek. Bij Multi Ratio zijn wij ervaren in het creëren van Arbo-vriendelijke werkomgevingen. Onze thuiswerkservice ontlast u hierin volledig, waarbij wij verantwoordelijk zijn voor de nazorg. Onze medewerkers helpen bij het plaatsen van het meubilair ook met instructies, zodat u zeker weet dat de thuiswerkplekken goed worden benut en uw medewerkers geen klachten zullen krijgen. Hierdoor kunnen uw werknemers ARBO thuiswerken dankzij goed meubilair en de juiste instructies en nazorg. Thuiswerken: waar moet je als werkgever aan denken Nu thuiswerken de norm blijft en steeds meer werkgevers na moeten gaan denken over een thuiswerkbeleid, stapelen de dingen waar over nagedacht moet worden zich steeds verder op. Denkt u nu: thuiswerken, wat moet de werkgever regelen? No worries, we hebben hier de belangrijkste dingen waar u als werkgever aan moet denken bij het thuiswerken in coronatijd:

  • Thuiswerken en de belastingaftrek
    Bekijk goed welke Arbo voorzieningen vrijgesteld worden van belasting.
  • Het operationele gedeelte van het thuiswerken
    Is er voldoende begeleiding en controle en worden de medewerkers goed begeleid bij deze nieuwe manier van werken?
  • Natuurlijk het facilitaire gedeelte
    Denk hierbij aan een werkplek, maar ook aan de juiste apparatuur en voorzieningen + afspraken over vergoedingen voor de kosten die de werknemer maakt bij het thuiswerken.

Thuiswerken blijft: regel vandaag nog fijne thuiswerkplekken

Thuiswerken in coronatijd was een verandering waar we allemaal aan moesten wennen. Nu thuiswerken de nieuwe norm lijkt, is de verwachting dat we ook na corona blijven thuiswerken. Daarom is het belangrijk om op tijd fijne thuiswerkplekken te creëren. En het thuiswerken faciliteren? Dat doen wij. De Multi Ratio Thuiswerkservice zorgt vanaf de oriëntatiefase tot aan de nazorg voor het inrichten van uw thuiswerkplekken voor uw medewerkers. Allereerst bekijken we samen de mogelijkheden aan de hand van het beschikbare budget. Het is namelijk mogelijk om de thuiswerkplekken samen te stellen met nieuw óf met hergebruikt meubilair! Vervolgens maken wij een voorstel en een concept voor een bestelformulier. Stap twee is het bespreken van het voorstel. Bent u tevreden? Dan zijn wij dat ook. We bespreken de laatste details en uw medewerkers kunnen nu hun meubilair uitkiezen via het gepersonaliseerde bestelformulier. Hebben alle medewerkers hun meubilair uitgekozen? Dan verzamelen wij alle gegevens en stemmen we zelf de levering af met uw medewerkers. Ook helpen we uw medewerkers met zitinstructies. En zijn er dan nog vragen of eventuele problemen? Dan blijven wij het aanspreekpunt. Heeft één van uw medewerkers bijvoorbeeld tijdens het thuiswerken rugklachten? Dan komen we graag langs om te kijken of we dit kunnen verhelpen.

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Onze medewerkers vertellen u graag meer over onze Multi Ratio Thuiswerkservice voor werkgevers. Neem contact met ons op en we denken graag met u mee.