Tweedehands kantoorinrichting
Een duurzame keuze: kies voor een tweedehands kantoorinrichting
We richten al jaren voor verschillende organisaties kantoren in waarbij er gekozen wordt voor tweedehands kantoormeubilair. Van het monteren van een nieuw blad op een bestaand bureauframe tot het hergebruiken van een design bank die nog in erg goede staat is: de mogelijkheden zijn oneindig. We helpen u dan ook graag verder.
Waarom kiezen voor tweedehands meubilair?
-
Tweedehands meubilair kan vaak nog even lang mee én is duurzaam
-
U profiteert van een gunstigere prijs ten opzichte van nieuw meubilair
-
Het meubilair ziet er nog zo goed als nieuw uit
Neem contact op of kom langs
We denken graag mee over het inrichten van uw kantoor met duurzaam tweedehands kantoormeubilair. Denkt u na over een tweedehands kantoorinrichting, maar twijfelt u over bepaalde dingen? Kom dan gerust eens langs in onze showroom in Doetinchem. In onze showroom krijgt u niet alleen persoonlijk advies van één van onze medewerkers, maar kunt u ons hergebruikte kantoormeubilair ook bekijken. Daarnaast kunnen we u niet alleen helpen met hergebruikt meubilair, maar ook met een nieuwe kantoorinrichting. We heten u van harte welkom en denken dan ook altijd graag met u mee om zo een fijn kantoor te creëeren voor uw medewerkers.
Adres & contact
Plakhorstweg 46 - 7008AT Doetinchem
Telefoonnummer: +31 314 399088
e-mailadres: [email protected]
Vraag een duurzame kantoorinrichting aan
Tweedehands kantoorinrichting: de vele voordelen en opties
Kies voor tweedehands kantoorinrichting
Er zijn veel voordelen waar u van profiteert als u voor een tweedehands kantoorinrichting kiest. Twijfelt u nog over het kiezen van een tweedehands kantoorinrichting? Of bent u op zoek naar meer informatie over het kiezen van een tweedehands kantoorinrichting? Dan bent u bij Multi Ratio aan het juiste adres! We vertellen u graag meer over de mogelijkheden op het gebied van tweedehands kantoorinrichting en wat de vele voordelen zijn van het kiezen voor een tweedehands kantoorinrichting.
Voordelen van een tweedehands kantoorinrichting bij Multi Ratio
Kiest u voor een tweedehands kantoorinrichting van Multi Ratio? Dan ervaart u vele voordelen! Allereerst is kiezen voor een tweedehands kantoorinrichting een duurzame keuze. U blaast het meubilair een nieuw leven in en draagt zo bij aan een circulaire economie! Daarnaast is een tweedehands kantoorinrichting een prijsvriendelijke optie. Tot slot zorgt een tweedehands kantoorinrichting voor een unieke combinatie van meubilair! Vaak vindt u unieke meubelstukken op onze afdeling Hergebruik, die nog vele jaren meekunnen en echte eyecatchers zijn. Heeft u enkele meubelstukken gezien op onze afdeling Hergebruik en wilt u deze graag combineren met ons nieuwe assortiment? Ook dat kan! Nieuw en hergebruikt meubilair zorgt vaak voor een mooi modern contrast. Vindt u het lastig om dit te visualiseren? Laat ons dan vrijblijvend een 3D-tekening op maat maken waarin we uw uitgekozen meubilair verwerken! Zo weet u direct hoe het meubilair komt te staan in uw ruimte. Naast tweedehands projectinrichting kunt u ook bij ons terecht voor projectinrichting met nieuw meubilair.
Waarom projectinrichting met tweedehands meubilair altijd een goed idee is
Graag sommen we voor u op waarom het altijd een goed idee is om tweedehands meubilair te kiezen bij projectinrichting. Een tweedehands kantoorinrichting uitzoeken bij Multi Ratio biedt u de volgende voordelen:
- Zowel Multi Ratio als de klant draagt zo bij aan circulair ondernemen. Samen dragen we een positief steentje bij aan het milieu en zorgen we ervoor dat ons meubilair een nieuw leven wordt ingeblazen. Hierdoor bent u duurzaam bezig én bespaart u veel met de aanschaf van tweedehands meubilair ten opzichte van nieuw meubilair.
- Alles wat binnenkomt wordt gecontroleerd op veiligheid, volledigheid en kwaliteit. Door onze jarenlange ervaring binnen de meubelbranche, hebben we veel verstand van het meubilair dat we opkopen en/of ontvangen waardoor we weten waar we het meubilair op moeten controleren. Hierdoor koopt u altijd een tweedehands kantoorinrichting waarvan alles is gecontroleerd op onder andere kwaliteit en volledigheid.
- Waar nodig wordt het meubilair direct voorzien van nieuwe onderdelen. Hierbij kunt u denken aan een nieuwe stoffering of een vervanging van een blad of een frame. Hierdoor is uw tweedehands meubilair weer zo goed als nieuw!
- Er worden vaak grote aantallen van dezelfde serie ingekocht. Hierdoor hoeft u niet bang te zijn dat wanneer u voor een tweedehands kantoorinrichting kiest, u verschillende bureaustoelen moet aanschaffen of verschillende bureaus.
- Al onze tweedehands kantoormeubelen zijn te bekijken in onze showroom en zijn op voorraad. Hierdoor ziet u direct hoe ons tweedehands meubilair eruit ziet en wat u aanschaft als u kiest voor onze tweedehands kantoorinrichting.
Neem contact op voor tweedehands kantoorinrichting
Bent u benieuwd geworden naar de verschillende mogelijkheden op het gebied van onze tweedehands kantoorinrichtingen? Dat snappen we en we denken dan ook graag mee over de verschillende mogelijkheden voor uw kantoorinrichting. Kom langs in onze showroom in Doetinchem als u op zoek bent naar een mooie kantoorinrichting en ons complete assortiment aan tweedehands kantoormeubelen wil bekijken. Onze medewerkers helpen u graag verder met een vrijblijvend adviesgesprek. Daarnaast kunnen we een 3D-tekening op maat voor u maken, waardoor u een goed beeld krijgt van hoe het meubilair in uw kantoorruimte zou staan. Samen creëren we een mooie tweedehands kantoorinrichting.