Over ons
Over het bedrijf
Het ontstaan van Multi Ratio gaat terug naar de jaren ‘50. Onze oud-directeur Menno hielp mee in de drukkerij die zijn vader Bertus Koch was begonnen: Ratio-druk. Menno bezorgde eerst het drukwerk en na een tijdje begon hij een klein assortiment aan kantoorartikelen te verkopen via het winkeltje naast de drukkerij, zoals typmachines. In de jaren ’70 en ’80 kwam daar ook kantoormeubilair bij kijken en in 1999 fuseerde het bedrijf (ondertussen uitgegroeid tot Ratio Kantoor Efficiency) met Multi Choice, een bedrijf dat onder andere gebruikt kantoormeubilair verkocht. En zo werd op 1 januari 1999 Multi Ratio geboren.
Inmiddels is Multi Ratio mede dankzij het op tijd inspelen op de opkomst van het internet, uitgegroeid van regionale tot landelijke speler op het gebied van kantoor- en magazijninrichtingen.
Tot op de dag van vandaag hanteren we dezelfde aanpak als vroeger: persoonlijk contact, vanaf de aankoop tot na de levering. Dit doen we met eigen mensen, die passie hebben voor het vak en altijd op elk mogelijke manier mee willen denken.
Over onze huidige locatie: nog altijd in Doetinchem
Door de jaren heen groeide Multi Ratio steeds verder en was het tijd om vanuit het centrum naar de rand van de stad te verhuizen. Sinds 2015 zijn we zowel met ons logistieke centrum, ons kantoor en onze showroom gevestigd aan de Plakhorstweg in Doetinchem. We vinden het erg belangrijk om een ruim assortiment te laten zien in onze showroom van 2500m², een product met eigen ogen zien geeft namelijk de zekerheid dat u de juiste keuze maakt. U bent daarom ook vrij om onze bureaus, bureaustoelen, wachtkamerbanken en bijvoorbeeld kantinestoelen uit te komen proberen. Naast kantoormeubilair vindt u ook alles voor uw magazijninrichting, varierend van verschillende soorten stellingen tot werkplaatskasten en van magazijnbakken tot logistieke bewegwijzering. Onze medewerkers heten u een warm welkom in onze showroom in Doetinchem om de producten te ervaren.

Onze aanpak:
Persoonlijk advies, met passie voor het vak
We begonnen ooit met het geven van persoonlijk advies, dat voortkwam uit echte passie voor het vak. Tot de dag van vandaag is dit nooit veranderd en we staan u dan ook graag te woord onder het genot van een kop koffie. Liever zelf eerst oriënteren of lukt het niet om langs te komen? Geen enkel probleem! Bel, mail of chat met onze medewerkers via de website of shop onze producten online. Wanneer u in de gelegenheid bent om langs te komen in onze showroom, voorzien we u graag van een op maat gemaakt advies. We denken namelijk graag met u mee!
Onze service:
professionele montage door eigen monteurs
Doordat we niet alleen zelf leveren, maar ook eigen vakkundige monteurs in dienst hebben, kunnen we uw volledige kantoor- en/of magazijninrichting verzorgen en plaatsen naar wens. Hierdoor kunt u na onze levering en montage direct weer aan het werk! We denken graag mee zodat uw bedrijfsprocessen niet stil komen te liggen en u zo moeiteloos overschakelt naar een andere magazijn- en/of kantoorinrichting.
Benieuwd naar de mensen achter Multi Ratio en naar de verschillende teams? Bekijk dan onze team-pagina, waar u onder andere kennis maakt met ons logistieke team, onze sales-afdeling, onze administratieve afdeling en onze marketingafdeling.
Ons assortiment:
Nieuw en Hergebruik
Naast ons nieuwe assortiment bieden we ook een tweedehands assortiment: u bent hierbij verzekerd van hoogwaardige kantoor- en magazijninrichtingen tegen een schappelijke prijs. Er is een uitgebreide keuze in elke productgroep! Kiezen voor hergebruikt meubilair is niet alleen vriendelijker in prijs, maar zorgt er ook nog eens voor dat uw kantoor circulair en duurzaam wordt ingericht.
Waarom kiezen voor Multi Ratio?
Goed werk leveren — ook na de montage — vinden we belangrijk. Wat we nog meer voor u kunnen betekenen, vindt u hier:
Ruim assortiment tweedehands en refurbished producten
Optie voor proefplaatsing en sturen staalkaarten
Groot magazijn, veel voorraad en snelle levering
Laten we kennis maken: kom langs
Of het nou gaat om een simpele vraag, de wijze van de levering of een offerte? U heeft direct contact met onze medewerkers. Door direct en persoonlijk contact zijn we in staat om uw wensen en onze mogelijkheden zo goed mogelijk op elkaar te laten aansluiten. En heeft u nou een algemene vraag of een opmerking voor ons? Ook dan zijn we altijd bereikbaar.
U kunt ons bellen via 0314 201 684 of mailen door een e-mail te sturen naar [email protected]
Over het bedrijf
Het ontstaan van Multi Ratio gaat terug naar de jaren ‘50. Onze oud-directeur Menno hielp mee in de drukkerij die zijn vader Bertus Koch was begonnen: Ratio-druk. Menno bezorgde eerst het drukwerk en na een tijdje begon hij een klein assortiment aan kantoorartikelen te verkopen via het winkeltje naast de drukkerij, zoals typmachines.
In de jaren ’70 en ’80 kwam daar ook kantoormeubilair bij kijken en in 1999 fuseerde het bedrijf (ondertussen uitgegroeid tot Ratio Kantoor Efficiency) met Multi Choice, een bedrijf dat onder andere gebruikt kantoormeubilair verkocht. En zo werd op 1 januari 1999 Multi Ratio geboren.
Tot op de dag van vandaag hanteren we dezelfde aanpak als vroeger: persoonlijk contact, vanaf de aankoop tot na de levering. Dit doen we met eigen mensen, die passie hebben voor het vak en altijd op elk mogelijke manier mee willen denken.
Over onze huidige locatie: Nog altijd in Doetinchem
Door de jaren heen groeide Multi Ratio steeds verder en was het tijd om vanuit het centrum naar de rand van de stad te verhuizen. Sinds 2015 zijn we zowel met ons logistieke centrum, ons kantoor en onze showroom gevestigd aan de Plakhorstweg in Doetinchem. We vinden het erg belangrijk om een ruim assortiment te laten zien in onze showroom van 2500m², een product met eigen ogen zien geeft namelijk de zekerheid dat u de juiste keuze maakt.
U bent daarom ook vrij om onze bureaus, bureaustoelen, wachtkamerbanken en bijvoorbeeld kantinestoelen uit te komen proberen. Naast kantoormeubilair vindt u ook alles voor uw magazijninrichting, varierend van verschillende soorten stellingen tot werkplaatskasten en van kunststof bakken tot logistieke bewegwijzering.
Onze aanpak: Persoonlijk advies, met passie voor het vak
We begonnen ooit met het geven van persoonlijk advies, dat voortkwam uit echte passie voor het vak. Tot de dag van vandaag is dit nooit veranderd en we staan u dan ook graag te woord onder het genot van een kop koffie. Liever zelf eerst oriënteren of lukt het niet om langs te komen? Geen enkel probleem! Bel, mail of chat met onze medewerkers via de website of shop onze producten online. Wanneer u in de gelegenheid bent om langs te komen in onze showroom, voorzien we u graag van een op maat gemaakt advies. We denken graag met u mee, op elk mogelijke manier.
Onze service: professionele montage door eigen monteurs
Doordat we niet alleen zelf leveren, maar ook eigen vakkundige monteurs in dienst hebben, kunnen we de montage van uw volledige kantoor- en/of magazijninrichting verzorgen. Hierdoor kunt u na onze levering en montage direct weer aan het werk! We denken graag mee zodat uw bedrijfsprocessen niet stil komen te liggen en u zo moeiteloos overschakelt naar een andere magazijn- en/of kantoorinrichting. Bekijk hier ons gehele team!
Ons assortiment: Nieuw en Hergebruik
Naast ons nieuwe assortiment bieden we ook een tweedehands assortiment: u bent hierbij verzekerd van hoogwaardige kantoor- en magazijninrichtingen tegen een schappelijke prijs. Er is een uitgebreide keuze in elke productgroep! Kiezen voor hergebruikt meubilair is niet alleen vriendelijker in prijs, maar zorgt er ook nog eens voor dat uw kantoor circulair en duurzaam wordt ingericht.
Waarom kiezen voor Multi Ratio?
Goed werk leveren — ook na de montage — vinden we belangrijk. Wat we nog meer voor u kunnen betekenen, vindt u hier:
Ruim assortiment tweedehands en refurbished producten
Optie voor proefplaatsing en sturen staalkaarten
Groot magazijn, veel voorraad en snelle levering
Laten we kennis maken: Kom langs
Of het nou gaat om een simpele vraag, de wijze van de levering of een offerte: U heeft altijd direct contact met onze medewerkers. Door direct en persoonlijk contact zijn we in staat om uw wensen en onze mogelijkheden zo goed mogelijk op elkaar te laten aansluiten. En heeft u nou een algemene vraag of een opmerking voor ons? Ook dan zijn we altijd bereikbaar. U kunt ons bellen via 0314 201 684 of mailen door een e-mail te sturen naar [email protected].